torsdag 2 juli 2009

Äntligen har jag löst problemet!!!!!!!!!

Och jag slipper att stänga bloggen! Oerhört skönt!


Vi har haft fantastiska dagar med värme och jag klagar inte men tyvärr hör jag till dem som lider lite när det blir för varmt och jag inte kan tillbringa timmarna i vatten och med ac i sovrummet. Jag har dessutom jobbat intensivt den här veckan och imorgon gör jag min sista arbetsdag innan jag kl 14.30 går på semester. Det ska bli så oerhört skönt att bara få vara och koppla av, umgås med vänner och njuta av ledig tid. Bilderna nedan är från lördagens promenad i Västra hamnen tillsammans med min pappa & Inger som var här nere och åkte hem till Värmland i söndags, K följde med dem dit men kommer hem imorgon eftersom han börjar jobba på måndag. Lite annat kul för hans del är att han kom in på sitt första hands gymnasieval i Lund så det känns extra bra!


Hopp




William dras till vatten och det som är runt
Jag dras till fyrar


Ha en underbar torsdag!

Nettan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin