fredag 24 juli 2009

Önskningar och lite annat pussel

Önskningar är ett ord som innefattar så mycket, det finns många talesätt med önskningar, som klassikern den friske har många önskningar, den sjuke bara en - att bli frisk. Jag kan tala om från säker källa att det kan man bara glömma för även om man är sjuk så kan man nära många önskningar.

Mina tankar idag går till alla de som har önskningar oavsett slag. Vad är din högsta önskan?

Vad är min högsta önskan? Att se barnen växa upp, att få bli gammal tillsammans med min man och få dela många fina resor med honom osv osv.

~~~~~~~~~

Här hemma går semestern mot sitt slut, men det är helt ok, det finns några fina dagar kvar. I dag är det en lugn hemmadag, städa lite, plocka lite, åka och fylla kylen inför helgen, ta rätt på tvätt. Helt enkelt ta dagen som den kommer och bara vara.

Ibland kommer jag på mig att längta hit, det är många år sedan vi var där sommaren 2002:



Ship wreck cove
Zakynthos

Kram & trevlig fredag


Nettan

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en trevlig dag och helg!!!

    Man måste iblan stanna upp och "bara vara", njuta av allt som är underbart i kring en, glömmer så lätt och bara stresar på...


    Må gott



    Maliin
    ps kolla in min tävling

    SvaraRadera
  2. Där har jag och min varit inann barnen kom..vilken utsikt.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin