fredag 3 juli 2009

Semester

Att bara få stänga av, njuta av familjen i tre härliga veckor har jag längtat efter ända sedan jag fyllde i mitt semesterönskemål någonstans i feb-mars! Och strax efter två idag körde jag hem från jobb, in i en kall dusch efter att ha jobbat i kvav inomhusmiljö hela dagen. Och nu ska jag verkligen ta vara på tiden under dessa veckor. Vi har inget speciellt inplanerat, mer än några dagsutflykter, bad och någon tur till Höganäs, mammaträff i Gantofta och träff med gamla kursare den 17/7 gör att det finns höjdpunkter att se fram emot. Och eftersom store killen ska sommarjobba dessa veckor gör vi ingen längre utflykt förrän i september.

Här hemma har det varit fantastiska sommarkvällar (även om jag avskyr de varma nätterna). ljuset har varit otroligt och det har varit härligt att ta kvällspromenader i trädgården.




Under våra vackra bokträd en kväll i juli!


Massor av goda smultron!

Ha en skön början på helgen!

Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin