torsdag 16 april 2009

Välkommen att stanna över natten ♥


När vi har gäster har vi definitivt utrymme för många att stanna över natten om de vill. Idag på min lediga dag har jag pysslat i allrummet på övervåningen, hela allrummet är klätt med träpaneler och inspirationen kommer förmodligen från Dalarna, kring 1800 talets slut, vi har två inbyggda sängar, den ena finns i vårt allrum och först i dag har jag tagit mig tid att ställa den i ordning samt röjt ur det fina glasskåpet på hörnet.

Att få chansen att krypa ihop här, det tar både barn och vuxna. Att äntligen få ordning i allrummet är skönt då vi bott här drygt ett år nu, men de är så mycket annat som tagit tid och fokus i och med att jag var i sluttampen på mina studier och energin var enbart riktad mot att klara av studierna, men nu när jag är ledig mer så kan jag fokusera på det som jag tycker är kul!





En mysig hörna att slappna av i, lite tidningar och närheten till de inbyggda bokhyllorna gör rummet mysigt.


Givetvis finns en TV-hörna här uppe, med barnens filmer bakom glasdörrar. Ovanför TVn finns dessa smala hyllor, just nu härbergerar de några av mina inredningstidningar, med tiden har jag tänkt att ställa ramar med bilder här!






Nettan
Ps glöm inte att delta i utlottningen som pågår till den 25/4 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin