tisdag 28 april 2009

Tid för eftertanke

Inga bra ord kan beskriva min helg som varit underbar! Det var härligt att träffa finaste kursaren i söndags, gå på vårkonsert med LUO (Lunds Ungdoms Orkester) och lyssna på vacker musik, grilla i solnedgången och bara njuta av livet. Jobbat i trädgården och klippt gräsmattan för första gången är annat vi gjort. Idag känner jag bara tacksamhet för det som jag har, lite sentimental är jag nog av andra skäl då släkten begåvats med en ny liten stjärna, men jag känner även att livet som det är just nu är underbart bra. (Även om jag inte tycker om att skriva så för det brukar alltid krackelera på ett eller annat sätt när jag gör det!)

Bjuder på två bilder tagna för fem år sedan rätt så exakt. Tvillingarna var då två månader och liten dotter hade åter igen nått sin födslovikt!


Nostalgi


Nettan

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder..man längtar tillbaka när de var små.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du känner så =) Känns faktiskt så för mig oxå för tillfället. Men håller med dig, man vågar knappt skriva eller säga det.
    Fina och mysiga bilder =)
    Kram

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin