fredag 16 maj 2014

Utdrag ur brev till himmelen


"Ännu ett år har lagts till de förgångna, ännu ett år utan dig, det börjar bli rätt så många nu, 33 stycken närmare bestämt. Som alltid finns saknaden där, rädslan att glömma din röst och doft som jag bar som barn har bleknat med tiden och jag sörjer alla de där åren som vi aldrig fick tillsammans, att vi aldrig fick umgås som vuxna, att du aldrig fick hålla dina fina barnbarn i handen. Att du inte fick följa med på Kims fantastiska resa, eller gjort speciella saker med tvillingarna, jag minns hur rolig och engagerad du var när jag var barn och växte upp och jag är övertygad om att du som mormor till mina barn hade varit full av upptåg och hittat på massor med äventyr med dem."







Just nu finns ingen lust att blogga så jag delar med mig av lite bilder i stället och lovar att skriva mer än en annan dag!






1 kommentar:

  1. Stora kramar!!
    Förstår ju att det är så tungt just vid årsdagar. Tankar och värme från mig!!
    Kramar!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin