lördag 22 mars 2014

Blomsterinspiration

Dottern åkte till botaniska trädgården i Lund häromveckan och hon har fotat alla bilder i inlägget nedan som verkligen får mig att längta efter våren! Det är kul med en tioåring att dela intresset för fotografering med, och hon har med sig kameran i allt större utsträckning! Heja Nea! 







Eftersom jag inte kunde följa med på hennes skolutflykt då både William och jag låg sjuka har det dröjt innan vi gick igenom hennes bilder i kameran men nu så.

Helgen som är tillbringas på jobbet och det finns att göra så jag ska inte klaga, det som det går att anmärka på är så klart att det märks klart att det är valår och att det i sin tur påverkar vården är klart som korvspad, tyvärr.

Ha en skön helg och njut av vackra vårdagar. Min helg börjar på måndag!





2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder hon tagit och vilken fin Header du skaffat dig. Det är trevligt när barnen smittas av våra hobbys. Kram Bosse

    SvaraRadera
  2. Trevligt med fotointresserad dotter!
    DET är ju en verkligt rolig hobby.
    Det snöar hos oss. verkligen inte kul.
    Kramar

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin