fredag 27 december 2013

Galleri fredag - Halvårskoll

Galleri fredag, årets sista tema finns hos Annika Life in the suburb. Temat är för dagen halvårskoll. Här kommer mina bilder från halvåret juli - december 2013.


Juli

Vi åkte till Rügen, sandstranden vid Prora som vi kommer  att återvända till. Vi åkte även till Haväng och mötte hästar på vift!




Fascinerades av vackra fasader i Straalsund och funderade mycket över historien kring Prora och det sorgliga i förfallna hus.




Augusti


 Sommarlov, semester, kräftskiva utflykter och flytt stod på schemat i augusti.




September


En månad med låg aktivitet, sjukdom och många funderingar om framtiden

Oktober

Värmlandshelg med sonen i Arvika, promenader längs havet och återhämtning.




November

Pumpor, ljus och körsång, magisteruppsats och praktik, livet i sitt esse!

December


Praktik som gav otroligt mycket, fortsatt skrivande och lite lagom med stress. Julen firades i lugn och 
ro, härliga återhämtningsdagar och bara vara tid.

Med tillförsikt ser vi fram emot 2014, ett nytt år med många oskrivna dagar, med nya äventyr och möjligheter!

Kram & trevlig helg!

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder från ditt halvår! Vad roligt att få hänga med :-D

    Hoppas att du får ett riktigt Gott Nytt År och ett mycket bra 2014!
    MVH /Erica Pettersson

    SvaraRadera
  2. Jag minns din resa till Prora mkt väl. Jag var tagen av den, och önskar att jag också kommer dit ngn ggn.
    Sjukdomar förmörkar verkligen tillvaron. Jag vet…
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!! Stora, stora kramar från mig!!!

    SvaraRadera
  3. Kära Nettan!

    Blir alltid så glad när du skriver <3 Tack också för kameratips. Du tar jättefina bilder! Macroobjektiv vill jag också ha ;)

    Så fint att se ditt halvår. Jag minns också resan till Prora mycket väl! En halvår med mycket känslor och eftertanke. Du har varit så duktig och ambitiös med din magisteruppsats. Djupt imponerad Nettan!

    Tack för att du delar med dig. Tycker så mycket om dig!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Mycket händer inom ett halvår och Rugen skulle jag gärna besöka också.
    Hoppas sjukdom som du nämner är av övergående natur eller till och med har försvunnit

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  5. Underbart vackra bilder. Hoppas att du får ett fint 2014.
    Hälsningar
    Birgitta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin