onsdag 20 juni 2012

Operation Len Hud

Har tröttnat på mina torra trista armar, har alltid använd de vanligaste hudkrämerna som Dove och Nivea utan märkbart resultat. Men som sagt, jag ledsnade på att det bara känns klibbigt och aldrig mjukt så jag travade iväg till de där som kan det där med hudvård så nu gör jag ett försök och fungerar inte det då vet jag inte vad jag ska hitta på!


Har förutom det haft två otroligt sköna lediga dagar, njutit av sol, jordgubbar, film, cykelturer, tur till Lund med dottern i jakt på saker till hennes framtida egna rum, tandisbesök med sonen, kan ni tänka er att idag får barnen välja färg och figur till tandställningen, annat var det när en annan var liten....
Avslutar mina lediga dagar med att titta i kapp på ett avsnitt av Barnmorskan i East End, en helt underbar serie!

Bild från svt.se

Njut nu av underbar midsommarhelg och hoppas solen skiner på er alla!


1 kommentar:

  1. Vilka fina produkter. Biotherm har jag alltid tyckt om. Man får pröva sig fram...det är en djungel tycker jag. När man hittar det som passar, då är det bara att slå till. Det är inte nödvändigt det dyraste märket som är bäst.

    Du får berätta om du tycker det här var bra!

    vilka sköna dagar du haft Nettan. Låter perfekt.

    Tack också för din hälsning och grattis till flickorna. Det är så roligt när något barnen arbetat och kämpat för, går vägen.

    Ha underbar midsommar!!

    KRAMAR!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin