onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen...

...firades med vackert väder, blåbärspaj i trädgården tillsammans med mina hjärtan!








Sedan picknick på Julins ängar i Bjärred tillsammans med arbetskamraterna. Härligt väder, god mat och massor av skratt. Lite lugn och ro vid ett lugnt hav fulländade kvällen!
Här hemma har jag hunnit med massor av förberedelser inför måndagens studentfirande. Städningen artar sig bra, har hjälpt sonen att hitta bra sommarhits till den musik de ska spela på studentflaket, och påminde honom om de riktigt gamla godingarna, tror nog ni är några som kan lista ut vilka jag menar?

Ha en härlig torsdag och ett skönt veckoslut...


2 kommentarer:

  1. Så fint, och gott det ser ut.

    Tänker på er imorgon! Det kommer bli en härlig dag.

    Kramar
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Mm, så gott och vilket härligt sätt att tillbringa Nationaldagen på. :)

    Jag minns att vi hade musik där vi satt på studentflaket jag och mina kompisar men idag minns jag inte ens vad det var för musik. Men jag minns känslan av lycka och av att det stora spännande äventyret låg framför en. Tänk att det är hela 21 år sedan. Hur gick det till? ;)

    Hoppas att sonen hittade riktigt bra musik?

    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin