lördag 31 mars 2012

LÖRDAGSLEDIGT


De allra bästa lördagarna det är de då jag är ledig och får börja dagen i egen takt tillsammans med min härliga familj, efter långfrukost, med underbart god blodgrapefrukt (och massor av skratt åt barnens miner då de testade denna lite beska frukt) lösning av melodikryss körde jag ett barn till en kompis och åkte med store sonen och liten dotter och kollade in nya Kid's & Friends som öppnat här i byn, kunde konstatera att det finns massor av saker till sommarens önskelista och att det var en hel del snygga kläder som fick stanna kvar eftersom de var aningens utanför min klädbudget. 

Vidare till Burlöv, billiga jeans på Lindex till dottern, sonen fixade nya skor och så träffade jag en fin vän och vi hann snacka i kapp lite.
Väl hemma, lunch och lite allmänt plock och i kväll åker vi till finaste svägerskan för att testa lite nya recept...spännande...



Bjuder på en bild av de fransiga tulpaner som förgyller vårt hem just nu!
Ha en härlig lördagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin