onsdag 4 augusti 2010

Dagens projekt: Gröna rummet

Dagens projekt blev det Gröna rummet. Numera ett ganska lättstädat rum efter den storsanering jag gjorde i början på sommaren och nu betydligt lättare att organisera. Rummet i sig är ett kombinationsrum, det vill säga vi använder det till lite allt möjligt. Jag har min strykbräda där inne, sonen övar cello och så har vi vår bäddsoffa där så rummet är ett kombinerat gästrum, spelrum och allrum.

Under våra två första år här i huset så har det varit ett rum som vi inte brytt oss så mycket om men nu när vi fått lite fason där inne så känns det trevligare. Jag funderar att på att flytta in min gamla brudkista dit in och ha som soffbord så det kanske vi testar i kväll, har ett stort ljusfat att sätta ovanpå kistan och så blir det inte så övermöblerat i vårt andra vardagsrum.

Lite bilder bjuder jag givetvis på.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin