söndag 5 maj 2013

Ljusa kvällar om våren

Det är något med de här ljusa vårkvällarna. Fortfarande är det kyligt i vinden, tussilagon är sen i år och gullvivorna tidiga! Efter en slö söndag tog vi en tur till länken till Danmark och Europa, tänk att få susa över den och vidare ut i Europa, till Frankrike och Languedoc eller varför inte Italien när jag ändå är i gång och drömmer!










Men det blev en tvåtimmarspromenad med havet bredvid oss, fantastiska vyer och härliga drömmar! Massor med unga och gamla som fiskade näbb eller horngäddor! Så nu tar vi  kväll och laddar för en ny spännande vecka!

5 kommentarer:

  1. Vi for över i fredags, eftersom mannen min hade ett jobbmöte på Kastrup. Jag spenderade en stund på Field's och sedan åkte vi ner till ett soligt Dragör och tog en lång lunch vid hamnen. Vilka härliga dagar vi haft, med sol och skönt väder! Min eländiga hals vill inte ge med sig, men nu är det kort vecka igen så det blir tid till vila.

    Ha en fin kommande vecka!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  2. Tyvärr är det mest norrut vi åker nuförtiden - närmare bestämt Stockholm. Jag längtar ibland till Skåne - jag som Ulf Lundell älskar det öppna landskapet. Fina bilder från Öresundsbron. Avundsjuk på er som har nära till kontinenten.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt! Och härligt att drömma. Ni har så vackra omgivningar Nettan.... Sveriges Italien!

    KRAM och ha en fin vecka.

    Lotta

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra Bilder. De du tagit av bron är magiska. De illustrerar verkligen längtan.
    Ni har verkligen vackra omgivningar.
    Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Det är underbart att få drömma sig bort ibland. Fina bilder du bjöd på.
    Kram Bosse

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin