lördag 31 december 2011

Gott Nytt År

Önskar jag alla bloggläsare!


Sista dagen 2011

Började med mysig familjefrukost, dottern lekte med kompis och vi andra for till ett av de stora elektronikvaruhusen (vår dammsugare drog sitt sista andetag i tisdags) på jakt efter en ny dammsugare. Det blev en liten röd smidig sak så nu får vår gamla blå gå pension. Jag har också varit effektiv och gjort vid under-trappan-förrådet så nu fungerar det som det ska och just ja, nämnde jag att jag är ledig i 11 dagar framöver?? Jag ska bara vara, mysa med barnen, läsa, njuta av långa promenader och umgås med vänner ska bli ljuvligt!


2011 har varit ett omtumlande år, mannen har gått från studier, till jobb, bytt jobb, fyllt 50 år och firat det. Jag har varit sjukskriven, gått ner i arbetstid njutit av långledigt. Barnen har börjat skolan, store sonen har blivit myndig och går sista året i gymnasiet. Och så den största förändringen som påverkat oss (mig) mest, flytten... Nu har vi dock landat och hemmet har tagit någorlunda form. I veckan var första dagen som jag verkligen kände att jag  kan nog trivas här om jag ger det tid.


2012 är ett stort år, vi har studenten framför oss, 10-årig bröllopsdag, jag fyller jämt (inget jag tänker fira), och så får vi se vad som ligger framför oss, helt klart är att året ligger fräscht och orört framför oss. 


Nå nu önskar jag er alla fina bloggvänner ett gott slut och ett gott nytt år! Ni är fina vänner som ger feedback och jag är så glad att jag har hittat era bloggar där ute i bloggarnas sfär!


Kramar


  

1 kommentar:

  1. Å Nettan! Gott Nytt År! Jag tror på 2012, det blir bra!

    Vi har också en student att fira och 10-årig bröllopsdag! Jag fyller inte jämt men nästan ;)

    Känner mig så glad för att jag hittat din fina blogg. Du är så rar.

    Kram!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin