onsdag 14 december 2011

Badrumslösning


Vårt badrum nere är rätt så stort och eftersom smart förvaring är A och O i vårt nya boende passade detta skåp bra. Tack vare min pappa kom det snabbt på plats och hela familjen har glädje av ordning och reda eftersom jag mår så mycket bättre då!




------------------------

I går var det traditionsenligt Luciafirande, och för första gången var liten dotter med i körens luciatåg, det var vackert och stämningsfullt och jag hade tårar i ögonvrån. Precis så ska Lucia vara! 



Jag lyckades ta en bild på den vackra ljuskronan i nyrenoverade Uppåkra kyrka, en fantastisk krona med milt sken över de lussefirande barnen!


3 kommentarer:

  1. Hej Nettan!

    Det är en skön känsla när man hittar just den lösning man letat efter för badrumsförvaring. Vi hade tidigare ett på tok för litet skåp som det alltid var fullständig kaos i men eftr ett besök till det stora möbelvaruhuset kom vi hem med ett vitt vitrinskåp med glasdörrar som var som gjort för vårt badrum. Och de dä glasdörrarna var nog nyckeln för med ens har vi alla superordning på våra hyllor. ;)

    Mysigt med luciatåg i kyrkan ch vilka söta små tärnor och lucior. :)

    Tack snälla Nettan för dina ord och jag lovar att göra mitt bästa, så fort jag blir frisk. Har legat nerbäddad hela veckan och är vansinnigt trött på det nu. ;)

    Ta hand om dig fina du och ha en riktigt mysig jul tillsammans med din familj. Den första i ert nya hem.

    Stor Kram
    Lotta

    Ps. Din fina "I love-flaska" är stor favorit här hemma. Vi har ett gäng av småflaskorna med badskum och de doftar ljuvligt. Min favorit är den med cocos. Ena dottern tog ett härligt persika/mango-bad härom kvällen. :)

    SvaraRadera
  2. Åhh så söta små Lucior, minns hur det var:) På återseende...3 tanter

    SvaraRadera
  3. Nettan,

    så fint det blir och bra förvaring i badrummet. Det är viktigt och guld värt.

    Å, vilken vacker kyrka. Kronan är verkligen fantastisk. Förstår om det var emotionellt att se lilla dottern.

    Jag ösnkar dig och familjen en fin jul nu i ert nya hem!

    Varm kram

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin