tisdag 2 november 2010

Så tacksam

Har i dag träffat en mycket förstående läkare, det är ofta jag träffar läkare rent yrkesmässigt men ytterst sällan jag går dit själv men idag var det dags för årskontroll. Fick veta att jag är välinställd, har bra blodvärden och att allt ser bra ut, så nu dröjer de ett år till nästa gång.

Jag är tacksam, otroligt tacksam över att jag får må så här bra. Att jag har ett bra jobb jag trivs med och en underbar familj. Att sedan få bekräftat att kroppen mår bra blir en extrabonus och det känns skönt. Nu vet jag också att den trötthet jag haft inte är farlig utan högst normal när man arbetar treskift som jag gör.

Nu väntar två nattskift och sen blir det några lediga dagar efter det så jag lär återkomma någon gång på torsdag igen!

1 kommentar:

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin