måndag 22 november 2010

Adventstid...

Sakta närmar sig den efterlängtade adventstiden, så smått har jag börjat förbereda här hemma och barnen ( eller åtminstone ett av barnen) är så uppspelta. Att få se denna glädje hos dem betyder så oerhört mycket! Nästa helg väntar traditioner som vi byggt upp under snart tio år och det är underbart att ha sådana traditioner. Nedan bilder från gårdagens pyssel.


Helgen som ligger bakom oss har varit en jobbhelg för min del, men jag klagar inte, att jobba helg ingår i min yrkesbeskrivning och kan ibland vara rätt så avkopplande och en ledig måndag är inte att förakta heller.

Veckan som ligger framför oss är lite intensiv, förberedelser för advent, konserter på söndag och lite annat smått och gott, men det ska bli kul!

1 kommentar:

  1. Jag älskar också traditioner, vill gärna ha samma adventsstakar etc. Vi ska också göra adventsfint till helgen!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin