söndag 6 september 2015

Härom dagen...

... hade jag tänkt hylla kärleken till min älskade man då vi varit gifta i 13 år, år som har innehållit både glädje och sorg, total lycka och tuffa tider i livets karusell. Jag tänkte som sagt inte skriva något om flyktingsituationen i Europa, om de familjer jag möter dagligen men nu gjorde jag det och fick planera om i mina tankar därav kommer kärlekens inlägg en mörk och regnig lördag/söndag, när åskan har mullrat avlägset och där barnen har haft fullt upp med kompisar och andra aktiviteter. En helg då jag är i starten på mitt lägga om kosten projekt, men det kommer till största delen att avhandlas i en annan blogg. Så jag väljer att hylla kärleken något försenat!




Inomhus är det varmt och gott med tända ljus, det första höstrusket nådde oss under gårdagen men det är ok för det hör september till. Än s länge är bladen gröna och man kan fortfarande känna värmen från augustis sommardagar som precis försvunnit.


Jag letar utomhusinspiration kring hur dekorera både på framsidan och på baksidan och hittade en del nyttigt på love seasons facebooksida. vi får väl se hur det blir här hemma, men att det blir lite pynt och fix råder det inte några tvivel om. 



Nu väntar en ny jobbvecka runt hörnet och det blir spännande! Massor med roliga uppgifter ligger framför mig!



2 kommentarer:

  1. Grattis till era år tillsammans! Visst ska kärleken hyllas och visst blir livet - med sina upp-och nedgångar - så mycket enklare med någon vid sin sida. Älskar kärlekens kraft!

    Jag vill läsa mer om ditt kostprojekt Nettan! Och tack för de fina bilderna, härlig höstkänsla ;-)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till er båda i efterskott. Ni är så fina tillsammans. Kärleken är vacker och stor på det viset. Att den räcker till, inte bara till de goda dagarna, utan även till de tuffa och svåra dagarna. Det är då vi inser vilken kraft den har.

    Ta hand om varandra och grattis.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin