söndag 16 oktober 2011

No time

Dagarna går i ett rasande tempo och att blogga hamnar åter igen längst ner på listan.
Det är mycket här hemma, en flicka med konstant ont i magen, undersökningar, röntgen, barnakuten tur och retur, mer undersökningar är inplanerade. Väntan. Oro. Trötthet, frustration som kryper innanför skinnet på oss båda. När vi äntligen trott att hennes magproblem lugnat ner sig i och med att hon växer och blir äldre så blossar det upp på nytt.

Annars är det som det ska vara i en familj som ska flytta och även om jag lever här och nu så ska det bli skönt när vi är på plats i vårt nya hem, jag gillar inte att flytta, blä! Det är jobbigt att packa i hop sitt hem och packa, planera och organisera! Usch och fy! I dag ska vi sortera det sista i inomhusförrådet och saker och ting ska väck!

Mitt i allt detta hittade jag en underbar tävling hos Fyra Årstider - Mitt Liv På Landet kände att det vore fint att vinna en sådan härlig pläd nu när hösten nalkas med stormsteg!


Nu ska jag fortsätta rensa här hemma och så småningom idag börja packa! Trevlig söndag!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Stackars liten! Tråkigt att magen har börjat krångla igen för henne. Jag hoppas att läkarna får ordning på det och att hon snart mår bättre igen. Magsmärta tar på krafterna (själv är jag gallstensopererad)och påverkar livet negativt. Så jag hoppas att ni kan få hjälp så fort som möjligt. Stor styrkekram till er allihop!

    Jag kan tänka mig att annars rör sig det mesta kring den stundande fytten hos er? När man ska flyta inser man sannerligen hurmycket prylar man har samlat på sig genom åren. Och vissa är lättae att skiljas ifrån än andra. Lycka till med resning och packning!

    Sköt om di Nettan och ha en fin onsdag!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin