lördag 6 februari 2016

12 år


Tolv år, så många år har jag varit tvillingmamma (och mamma till tre underbara barn). Men när man går igenom alla bilder man har, och de är nog tusentals vid det här laget så hittar man några pärlor, bilder som har stannat länge i hjärtat av en eller annan orsak. Samma sak när man läser igenom texter i dagbok och i datorn, så mycket man varit igenom, Linnéa är inne i en period när hon vill veta allt om den första tiden på sjukhuset, och vi har tittat på bilder, läst i dagböckerna och jag är så tacksam över att jag skrev ner så mycket om hur det var.



En höstdag på stranden, far och dotter, glädje och lycka.


En födelsedag för några år sedan, glada barn.


Storebror, hela 15 minuter äldre än lillasyster, och vilka vänner de är. Så roligt de har haft det genom åren, allt bus de har hittat på. Jag är stolt över att få vara er mamma.


En höst för 11 år sedan, lycklig pojke.

 På bilden ovan en sommar för några år sedan ca 2005, nedan underbar bild från i somras hemma hos Sassa och Jan med busen Thecklor. 



Så idag har vi firat med allt som hör till när man fyller tolv, allt utom tårta då ingen av födelsedagsbarnen är speciellt förtjusta i tårta, så istället blev det semlor, barnens val och ja till och med jag åt en sådan.

1 kommentar:

  1. GRATTIS!!! Ja, jag förstår ju att du tycker att åren bara springer iväg, och att det blir allt lättare att vara tvillingmamma.
    Jättefina är de!
    Kram!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin