måndag 15 oktober 2012

Vilken måndag...

...  det blev. Att efter flera hektiska dagar komma hem och hitta ett paket i brevlådan, som bara är till mig! Glad blev jag då jag såg att det kom från min fina bloggsyster Lotta - Min plats i solen. Ett vackert kort, och en otroligt vacker gest då hon tagit sig tid att skicka mitt favoritte ett paket Earl Grey från det att hon besökte London med sina döttrar tidigare i höstas. Snacka om måndagslyx att göra en kopp sådant gott te, jag har hunnit med två underbara muggar med sådant och njutit av varenda droppe samtidigt som regnet har smattrat mot fönsterrutorna och alla levande ljus här hemma har skänkt ljuvlig höststämning åt huset. Med mig i soffan har jag haft Marita Conlonn-McKennas bok Bröllopsfixaren, irländsk feelgood roman som gav mersmak, rekommenderas varmt tillsammans med en kopp te och tända ljus!




4 kommentarer:

  1. Vår fantastiska Lotta, visst är hon alldeles för snäll och go!

    Och att kunna koppla av med en god kopp te och en bok är så skönt i dessa dagar.

    Ha en fortsatt fin vecka och helg!
    Kram Suz

    SvaraRadera
  2. Roligt att kunna glädja dig Nettan och när jag läste om din passion för Earl Grey ja, då visste jag ju att lite Londonte behövde finna sin väg hem till dig. :)

    Njut av mysiga te- och lässtunder och ha det så gott vännen.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Kram på dig Nettan! Jag hoppas att du och familjen njuter av en härlig helg.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin