måndag 4 januari 2010

Härliga måndag


Nytt blogg år, nya tag, insåg när jag tittade i min blogghistorik att någonstans under sensommaren/hösten gick luften ur mig och bloggens fokus flyttade från inredning och huspyssel till att bli mer allmänt hållen och egentligen gör det väl inget att man blandar och ger. Med sensommaren och hösten i backspegeln inser jag att det har varit en tuff höst med många omställningar som gjorde mig tröttare än tröttast och det är nog först nu som jag börjar hitta tillbaka till mig själv och mina intresseområden igen.

Har idag haft tid och glädje att surfa runt på Pottery Barns sida och hittat massor av härlig vårinspiration trots att vi befinner oss mitt i vintern så drömmer jag nog lite om ljusa vårkvällar när jag ser dessa bilder.


Alla bilder i detta inlägg från Pottery Barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin