måndag 6 februari 2012

Åtta, Eight, Ocho...






... Siffran åtta är magisk, oändlig, evighetstecken. Att fylla 8 är magiskt som dottern uttryckte. Sonen har varit förväntansfull och räknat ner länge nu. Och i dag var det äntligen dags att fylla 8. För mig är det dock väldigt känsloladdat som alltid när någon av mina tre hjärtan fyller år, en markering i att de växer upp. Och tittar jag tillbaka på dessa fantastiska år med våra underbara tvillingar så har jag förträngt allt det där jobbiga i början då allt var så intensivt och vi levde i en tvillingbubbla, då allt tog sådan tid, och att bara ta sig iväg till stan var ett helt äventyr, i och för sig är det ett äventyr även i dag med men långt i från på samma sätt.

Det senaste året har varit fyllt med lärdomar både för barn och vuxna, ny kunskap, nya känslor, nya ord, nya sätt att uttrycka sig, nya intressen men också gamla visdomar, tankar och funderingar men på det stora hela har det varit ett bra år för våra barn. Det är härligt att få följa dem precis som de är och båda barnen gör mig  så lycklig och att få vara mamma till dem fyller mitt hjärta!


6 kommentarer:

  1. Grattis William och Linnea. Tänk att det var redan 8 år sedan dom föddes. Stora vackra barn och tänk så små dom var första gången vi träffade dom på lunds sjukhus.Kram på er<3 / Connie med familj.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de var allt pluttiga då Connie! Och nu redan 8 år, var tog de åren vägen?
      William och Linnéa hälsar och tackar för gratulationen.
      Kram

      Radera
  2. Stort grattis till William och Linnéa från hela familjen Johansson!

    SvaraRadera
    Svar
    1. William och Linnéa hälsar och tackar!
      Kram

      Radera
  3. Å vilka sötnosar! Vad fina de är, William och Linnea. Grattis!

    Det är känslosamt när det fyller år. Vips är de stora. Njut av den här ljuvliga åldern!

    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vännen!
      Jag njuter av varje sekund med mina hjärtan! Har jag alltid gjort för tiden går så snabbt!

      Kramar

      Radera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin