torsdag 1 juli 2010

Förberedelser

I morgon väntas efterlängtat besök, barnen har räknat ner i veckor tills dess att morfar och "mormor" Inger kommer på besök. Här hemma har vi förberett vårt musik/gästrum så att allt ska vara fräscht när vi får så långväga gäster. Nästa projekt till detta rum är att bra rullgardiner så att det inte blir så ljust när vi har övernattningsgäster.




Mellan städvarven här hemma har det plockats smultron, cyklarna har gått varma och vi har njutit av en vacker sommarkväll.

Snart väntar lite efterlängtad ledighet för min del och återhämtning på min favoritplats på jorden. Men fram tills dess är det intensiva dagar på jobb. Och på min lediga tid denna helg tänker jag njuta av att träffa pappa, jag tänker busa med barnen och umgås med mina fina vänner. Allt detta sätter jag i relation kring de tragiska händelser som utspelas i min omgivning, så jag tänker verkligen ta tillvara på ljuspunkterna som finns.

Så mitt i allt det gråa bjuder jag på en vacker sommarbild; Williams smultron!






Kram & fortsatt fin vecka!

1 kommentar:

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin