lördag 17 oktober 2009

Så har det gått nästan en vecka igen



Och detta inlägg kommer nog mest att vara en uppdatering för släkt och vänner, lite vardag istället för inredning, saknar nämligen inspiration men den kommer nog åter lagom tills vi går in i november månad. Maken har (hör och häpna) köpt årets första julklappar till barnen. De har börjat att fila på sina önskelistor så räkna med att en sådan kommer någon nära släkting till handa snart!
Veckan har varit tuff, vi våndas inför beslut av skolval till våra små som inte är så små längre, besökt skolor för att finna ut vilken som kan bli den bästa. Jag har hunnit med att testa vaccinet mot influensa A (H1N1), vilket var en miss eftersom jag nu har haft influensa A light, blev dålig av sprutan och började känna mig bättre först igår.


I dag lördag min enda lediga dag denna helg så har vi hunnit med att fixa här hemma, storhandla och köpa varma stövlar till ett av barnen samt att jag som letat stövlar de fyra senaste åren hittade de perfekta på ECCO. En skön stövel som passade mig perfekt.





Bild: ECCO

Det var även dags för den årliga hörstkonserten i Tottarps kyrka. Kyrkan var vackert smyckad och årets tema var de fyra elementen, eld, vatten, luft och jord. Fullsatt var det också, kul att så många kom och lyssnade.

Nu väntar en ny arbetsvecka med start i morgon och sedan kvällspass tills på tisdag kväll, sedan tre lediga dagar innan det är dags för ett helgpass.


Kram & trevlig vecka!

2 kommentarer:

  1. Trevligt med en vardagsrapport! Så trist med influensan. Hoppas du är helt frisk inom kort.
    Kram.

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin