fredag 28 augusti 2009

Fredag, härliga fredag

Snart är vi inne i årets första höstmånad, de sista varma sommardagarna går mot sitt slut, september kan fortfarande vara varmt dagtid men på mornarna och kvällarna märks det att det går mot höst, för det är imma på vindrutan till bilen, det krävs lite mer kläder nu än vad det gjorde för någon vecka sedan.

Men jag är tillfreds med hösten för den får mig att må bra, jag blir mer avslappnad och mer tillfreds med mig själv. Så med andra ord fortsätter jag att spinna vidare på mitt nya stressfria liv. Arbetar för tillfället mycket, både på jobb och hemma, men om några veckor väntar tre dagars ledigt i rad och det ska bli underbart skönt. Denna helgen jobbar jag söndag, nästa helg är det både lördag och söndag samt körframträdande och sedan väntar min lediga helg.

I morgon har jag dock bestämt att jag ska ta tillvara på dagen, baka något och finnas med familjen. Jag hoppas också hinna med lite annat men vi får se? Bilden nedan kommer från Martha Stewart



Kram & trevlig fredag

Nettan

1 kommentar:

  1. Det gäller att njuta av de sista sommardagarna för det dröjer innan de kommer igen. Men jag är som du... jag njuter av hösten och trivs när det börjar mörkna och det är dags att plocka fram de tjocka tröjorna.
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin