onsdag 3 december 2008

Förberedelser för glöggparty

Att förbereda glöggparty för kursare kräver definitivt sin kvinna och är betydligt roligare än att plugga till någon tenta (förhoppningsvis sista tentan någonsin)!
I varje fall så har jag insett att det krävs någon form av struktur på detta samt inhandling av diverse varor. I dagstidningar har tester om årets bästa glöggsorter analyserats men jag har valt säkra kort detta år, har planerat för tre sorters glögg, en ren saftglögg, en lättglögg och en vinglögg av något slag, så nu funderar jag på vilken vinglögg jag ska välja?
Vore ju kul att prova på något nytt att servera i glöggmuggarna. Tilltugget har jag redan planerat, lite pepparkakor, ost samt traditionsenligt med lussebullar, nötter och russin. Bilden nedan är från
Saga Forms sida, och de har mycket snyggt att älja bland, framförallt ekorren som rymmer både mandlar och russin!


1 kommentar:

  1. klart du får länka, blir bara glad att ngn känner sig inspirerad av min blogg!!! Jag ser framemot att följa din- vi ser uat att ha liknande smak!! =)
    Ha en go helg & andra advent!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin