söndag 20 mars 2011

Veckorna rullar på

Så då har hela vecka 11 rusat förbi. Lite vårkänslor börjar  knacka på dörren och familjen har varit flitiga i trädgården medan jag har varit flitig på jobb.
Jag skrev i förra veckans inlägg om beslut jag fattat och denna vecka har jag verkligen fått luft i schemat och kunnat återhämta mig och vips känns det mycket bättre. Nu räknar jag ner tills dess att min älskling börjar jobba på "riktigt" och inte bara har praktik längre, för det kommer göra vardagen så mycket lättare för oss.

Med helgen i backspegeln, jobbhelg för min del med många tankar om hur skört livet är, hur viktigt en bra sjukvård är och att varje ögonblick räknas. Jag har även hunnit med att sjunga, kören framträdde med gamla schlagers från 30,40 och 50-talet, lockade många skratt både hos oss i kören och i vår publik. I dag blev det brunch med finaste Mia och hennes underbara barn. Mycket skratt på kort tid. Du är en underbar vän!

Nu väntar en rätt så härlig vecka, en morgontur på jobb på tisdag och sen utbildning tors-fre då vi åker på internat och sen ledig helg med fina vänner som kommer på besök och konsert på söndagen, så veckan blir nog alldeles lagom!

Med önskan om en härlig vårvecka!

Bild från Pottery Barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin