tisdag 22 mars 2011

Vanlig tisdag

Dagens bästa:

Solig promenad och fika med store sonen utanför stadsbiblioteket i Lund, härligt att få rå om honom på tu man hand. Han har det stressigt i sin tillvaro med mycket läxor och aktiviteter och det är inte alltid som jag hinner med att fånga honom när han behöver det, att se honom där han är. Mycket har hänt i hans liv det senaste året, det var skönt att få en timme där det bara var vi, en skön promenad genom ett vårlikt Lund och massor av goda skratt!

Dagens sämsta:


Stress, stress är inte bra. Slutade med en halvtimme i soffan med ljusskydd på och huvudvärk som bultade bakom pannbenet.

---------------------------------------

Imorgon väntar ledig dag, ska packa och förbereda lite inför det internat jag ska på under torsdag-fredag.
Men jag ska  även snöra på mig motionsskorna och ta en ljuvlig vårpromenad tillsammans med kameran. Kanske kunna hänga ut lite tvätt?
På fredag när jag kommer hem blir det massor med ärenden och sen fredagsmys tillsammans med familjen.  
Lördag och söndag är lediga dagar och jag ska verkligen njuta av dem bådå! Umgås med fina vänner och gå på vårkonsert!

1 kommentar:

  1. Hej Nettan!

    Vad mycket fint och roligt som händer hos dig. :) Jag hoppas att veckan har varit bra och att ni idag njuter av ledighet och den underbara vårsolen? :)

    Mysigt med fika och egentid med sonen. Viktiga stunder som betyder så mycket. För båda.

    Stress däremot är inget trevligt alls. Jag hoppas att stressen har lyst med sin frånvaro under veckan som gått?

    Jag vill också passa på att tacka dig för dina fina ord hos mig. De värmer gott ska du veta. Tack snälla du! :)

    Min time out från bloggen blev inte speciellt lång. En vecka. Men det var en nyttig och viktig vecka och precis vad jag behövde för att hitta tillbaka till glädjen och lusten igen. :)

    Njut av helgen och sköt om dig kära du.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin