lördag 12 februari 2011

Off

Det har snart gått 12 dagar sedan jag bloggade sist. Inspirationen kröp ur som ur ett litet nålstick i en ballong kan få luften att pysa ur. Men med lite bearbetning och professionell hjälp hittade jag tillbaka till min yrkesstolthet och igår var första  gången på länge som jag kände att  jag kunde och orkade räcka till! Jobbet slukar mycket energi ibland och just nu, och blir då inte återhämtningen optimal så tar själen stryk. Tankar på att gå ner i tid har funnits tillsammans med grym beslutsångest men vi har diskuterat här hemma och kommit fram till en bra lösning som kommer att fungera för oss.

På hemmafronten har vi firat två stycken 7-åringar förra helgen, jublande lyckliga och härliga barn! Vi har även haft besök av pappa/morfar och njutit av det! Stormat har det gjort. Staffans x-jobb är inne på sluttampen och jag har jobbat massor som vanligt!

I dag är första lördagen på länge som jag är helt ledig och det innbär lite fix med mitt hår och sen i kväll ska vi på en fantastisk konsert i Lunds Domkyrka, LEL framför Förklädd Gud. Sen kommer jag vara orolig tonårsmamma halva natten då store sonen ska på fest, men de blir bra, jag har fullt förtroende för honom! :)
I morgon väntar en skön söndag och har jag ork, blir de nog ett inlägg med massor av bilder!

Kram & Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin